FIPZ

فدراسیون پهلوانی

حمایت از کالای ایرانی
تاریخ 1402/03/08         ساعت 18:07:18     گروه خبری اخبار فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای

دکترمهرعلی باران چشمه رییس فدراسیون زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی امروز در فدراسیون میزبان دکترحسین گودرزی نماینده مردم شریف لرستان در مجلس شورای اسلامی بود.
تصویر

به گزارش روابط عمومی فدراسیون زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، دکتر گودرزی نماینده  مردم شهرستان‌های ازنا و دورود  در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در فدراسیون با دکتر مهرعلی باران چشمه عضو شورای عالی ورزش و دبیر ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار باران چشمه درباره عملکرد سال های گذشته و برنامه‌های آتی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گزارشی ارائه کرد و خواستار حمایت نمایندگان مجلس از ترویج فرهنگ پهلوانی از طریق توسعه ورزش‌های زورخانه‌ای شد.

سپس در مورد مسائل، چالش‌ها و مشکلات جامعه بزرگ ورزش‌های زورخانه‌ای کشور بحث و تبادل‌نظر شد و دکتر گودرزی با اشاره به پیشینه و کارکردهای اجتماعی ورزش ملی و آیینی زورخانه‌ای در کشورمان، قول مساعد داد که با توجه ویژه و تمام توان از این رشته ایرانی و ملی حمایت کرده و با پیگیری و گفتگو از دیگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جهت پیشبرد اهداف این ورزش اقدام ‌کند تا به زودی این رشته کهن و اصیل بتواند به جایگاه خوبی در کشور دست یابد.

همچنین با توجه به درخواست آقای دکتر گودرزی مقرر شد رییس فدراسیون در ماه های آتی از زورخانه های شهرهای ازنا و دورود بازدید به عمل آورده و نسبت به تامین اقلام و تجهیزات مورد نیاز زورخانه های این دو شهرستان اقدام نمایند.